tirsdag 6. august 2013

Nye prosjekter.....

Svensk elg

Nå nærmer årets ferie seg slutten og mangte nye prosjekter ligger å venter på oppstart. De fleste vil vel ta litt tid å få gjennomført, men nå skal vel ikke alt være lett? 
Nye kurs og workshoper er noe av det jeg skal prøve å få til i tiden som kommer, men håpet er å få de til på en litt annen måte enn de jeg har arrangert tidligere. Om noen har ønsker om hvilke fotografer så kommenter gjerne så se vi hva jeg får til.
Men det største prosjektet vil jeg ikke si alt for mye om nå, men forhåpentligvis vil jeg komme med mere info om det iløpet av høsten. Følg med.

Norsk elg

2 kommentarer:

  1. Nyter spesielt av den svenske elgen i det mullsjöiske lyset! Ser med spenning fram imot dine kommende prosjekter! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Terje. Din støtte og at du tror på meg betyr mye med tanke på prosjektene.

      Slett