søndag 28. juli 2013

Siste kveld i Mullsjö....

Kvinand

Mygg

Vannymfe

Edderkopp

Trollsjön


....ble tilbrakt ved Trollsjön. En fin avslutning på et 2 uker langt opphold hos mine gode venner Terje og Malin Hellesø. Arkivet mitt med kvinand økte betraktelig. I tillegg fikk vi svømmende buorm, litt lek med vidvinkel og blitz, og vi fikk sett 2 vannflaggermus selv om det ikke ble bilder av disse.

Takk for et fantastisk vennskap, opphold og alle dyremøter. 
Takk for denne gang og på gjensyn.

PS! Nå er det en uke med ferie før jeg er hjemme. Kan ikke love at bloggen blir like mye oppdatert den neste uken. Kommer sterkere tilbake.

Mullsjö 2013



4 kommentarer:

  1. Det var jättetrevligt att träffa dig, ses snart igen hoppas jag! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Petra. Veldig hyggelig å treffe deg også :)

      Slett
  2. For en kjempe hyggelig opplevelse er det alltid hos "The Hellesøs" synes jeg :-) Mange fine bilder du har tatt og ser fram til å se ennå mer
    i mellomtiden, nyt masser av feriene dine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Alberto. Det er alltid hyggelig hos dem ja. Takk for at du liker bildene mine. Ser frem til å kanskje møte deg og en dag :)

      Slett