fredag 19. april 2013

Home sweet home, en bok av Malin Hellesø

Malin Hellesø har laget sin første e-bok som jeg har nå har fått studert litt, men jeg er ikke ferdig med den. Boken som har tittelen "Home sweet home" ble til etter at Malin under mange år har fotografert gamle, slitne og forlatte campingvogner som et personlig prosjekt. Når det er sagt så var det aldri et prosjekt fra starten av, men det utviklet seg med tiden. Og leser man teksten først i boken så vil hun vise de forskjellige personlighetene, hun vil vise tryggheten ved et "hjem".

Boken er fylt med bilder, veldig bra bilder, kanskje litt annerledes bilder. Men i mine øyne er det bare positivt med bilder som er annerledes og litt mer personlig, og jeg synes Malin har lyktes med dette. Jeg kan ikke annet enn å anbefale boken til deg som er glad i godt fotografi som skiller seg litt ut.

Du kan lese mere her om hvordan du får kjøpt boken.


Foto: Malin Hellesø

Foto: Malin Hellesø

Foto: Malin Hellesø



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar