tirsdag 1. januar 2013

Årets første post.....

Idag skulle jeg vel egentlig ha kommet med noen helt ferske bilder. Desverre ble det ikke noe av det idag. Jeg var ute, men kom ikke hjem med noe som var verdt å ta vare på. På den andre siden har jeg prosjekter og ideer som skal jobbes med i dette nye året. Nøyaktig hva får jeg komme tilbake til etterhvert.

Ellers får jeg minne om workshopen med Terje Hellesø som skal være 1-3 Mars. Du kan lese mere om den her. Det er som sagt ikke for sent å melde seg på.

Og siden det ikke ble noen bilder idag får dere et par skogsbilder fra September 2011. Kan vel være de som gjerne vil se noe grønt i disse vintertider.




2 kommentarer:

  1. Ja det var skönt med lite gröna bilder. Just såna här "inzoomningsbilder" är något jag gärna skulle vilja testa på men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga... Well well det finns mycket man vill och nån gång ska jag väl få till det... :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk så mye.
      Det som er fint med digitalt er at man kan prøve å feile uten at det koster noe. Her er det bare å ha lang nok lukkertid å prøve seg frem :)
      Håkon

      Slett