tirsdag 16. oktober 2012

Workshoper 2013



På tide å begynne å planlegge workshoper for 2013. Dagene fremover går fort og før vi vet ordet av det er året omme og et nytt fotoår klart. I år arrangerte jeg en meget vellykket workshop med min gode venn Jan Magnus Reneflot som kursleder. Dette er noejeg også kommer til å prøve å få til neste år, mest sannsynelig i Juni/Juli om det går seg til. Jeg vet at Reneflot er positiv til dette.

I tillegg til workshop med Reneflot har jeg også tenkt å få til noe med en annen god venn, Terje Hellesø. Når denne eventuelt blir er fremdeles i det blå, men jeg har vært i kontakt med Terje og han er meget positiv til dette. Jeg og Terje har sånn delvis diskutert en vinterworkshop med muligheter for nordlys. Det kan bli meget spennende.

Begge disse er blant de beste naturfotografene og kurslederne i det Norske og Skandinaviske naturfotomiljøet. Begge har sin egen billedstil og er kjent for å være kreative. Vil anbefale alle om å melde seg på en eller begge av disse workshopene når tiden er der. 

Følg med så du ikke går glipp av neste års store fotobegivenheter i Harstad. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar