onsdag 24. oktober 2012

WORKSHOP MED TERJE HELLESØ

Langmo Photography inviterer til workshop med Terje Hellesø i Harstad 1-3 Mars 2013. Her er en unik mulighet til å lære seg "Personlig Naturfotografi".
Terje er blant de fotografene som har gjort mest for nordisk naturfoto med sin særegne og personlige billedspråk. Han er en anerkjent kurs og foredragsholder og nå er tiden kommet for en helg i Nord-Norge.

Terje vil få deg til å finne deg selv og bli mer personlig i ditt billedspråk, han vil få deg til å tenke på innholdet i bildet og hva du vil fortelle.

Fredag : Bildevisning
Lørdag : Bildevisning-Fotografering-Bildediskusjon
Søndag : Fotografering (avslutning ca 15.00)

Starttidspunkt og oppmøte kommer jeg tilbake til.

Om vær og forhold ligger til rette for det vil det også bli nordlysfotografering iløpet av helgen.

Pris pr pers: 2000 ,-

Bindende påmelding til hakon.langmo@gmail.com med navn, adresse og telefonnr innen 15 Januar 2013
Merk mailen med Workshop Hellesø


Foto: Terje Hellesø

Foto: Terje Hellesø

4 kommentarer:

  1. Dette ser jeg fram imot, og jeg kan love en intensiv og interessant helg! Ser også fram imot å komme tilbake til Nord-Norge, det begynner å bli en stund siden sist. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette ser jeg og veldig frem imot. De som velger å være med tror jeg kommer til å bli positivt overrasket. :)

      Slett
  2. Hei, dette virker veldig interessant, har virkelig lyst å henge med på dette.
    Ole Walter Sundlo

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke for sent. Jeg tror dette kan bli virkelig spennende.

      Håkon

      Slett