onsdag 22. august 2012

Rådy fra Mullsjø II







For ikke lenge siden var jeg i Mullsjö på kombinert foto og kaffebesøk hos Terje og Malin Hellesø. Iløpet av de dagene jeg var der var jeg heldig å hadde Terje som guide i jakten på dyrene. Han garanterte Rådyr og Sørhare, og garantiene slo ikke feil. Allerede første kvelden fikk vi se begge delene. Vi så faktisk så mye Rådyr og Sørhare at jeg sluttet å telle.
Skal jeg tilbake? Uten tvil, naturen og dyrelivet samt vertskapet var helt fantastisk. Absolutt en tur jeg kommer til å huske.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh.... Det er Elliot, du får hilse ham neste gange dere treffes ;-)

      Slett
  2. Hehe, Elliot ja. Han har vi jo sett noen ganger. :)
    Liker veldig godt også det øverste bildet - en ren nytelse! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Det første bildet er min favoritt blant disse.

      Slett